Pengikut

Tuesday, March 6, 2012

Hari yang sibuk~

Assalamualaikum warahmatullah.

Hari ni, aku rasa sedikit sibuk. Bukan apa, hampir tiap lima minit tukar diapers anak buah. Kesian dia. Tadi dah bawak pergi hospital, dapat dua botol antibiotik. Kalau dia masih tak nak makan tak nak minum, kena bawak hospital lagi. Isi air. (I/V drip)

Semoga Allah beri dia kesembuhan cepat. Mujur la dia ni demam ke sihat ke, kuat je budaknya. Cuma hari ni dia nampak lebih lemah dari selalu. Selalu, hyper active! Hee.

p/s: Aku masih mengharap tapi aku juga sedaya upaya memujuk diri supaya pasrah dan redha. Semoga Allah kuatkan semangat aku.

7 comments:

Unknown said...

siannyer... bopa umonyer?

Unknown said...

siannyer... bopa umonyer?

saya tak tipu!!nina the mummy said...

go,go cP.btw redha itu buat kita lebih kuat dan tenang....

Unknown said...

kesiannya...dah sembuh ke?

.........cP~ said...

@ eeiyss - nak masuk 2 tahun bulan 4 ni.

MizzTina said...

alorr siannya.. :(

Liyana Anuar said...

moga dia cepat sembuh ye~ :)