Pengikut

Monday, February 6, 2012

Entry yang aku rindu..~

Assalamualaikum warahmatullah.

Sebab dah tak ada idea nak tulis soal kehidupan aku, maka, aku membelek semula entry lama aku. Sedih pun ada. Kenapa blog aku dah terpesong jauh ni?

Secukup rasa sebuah cerita, dengan tagline, hidup aku, hal aku, mungkin pengajaran untuk kamu dan kamu. Aku sepatutnya menceritakan hidup aku dengan harapan hidup aku boleh jadi pengajaran untuk orang lain. Tapi, aku dah sibuk meluahkan perasaan aku je.

Antara entry yang aku rindu-

1. Tetamu tak diundang 

2. Bila sebenarnya kita patut sabar?

3. Bila dia tak lagi untukku.

4. Patut baca.

5. Bila air mata berbicara.

Aku tersedar, akhir-akhir ni aku terlalu banyak mengeluh tentang hidup aku. Aku dah semakin taksub dengan luahan perasaan yang akhirnya membawa aku jatuh lebih dalam.

Macam ni ke aku nak mengaku beriman?

Apakah manusia mengira bahawa mereka akan dibiarkan mengatakan: kami telah beriman, sedang mereka belum diuji?" 
(QS Al-Ankabut: 2-3).

p/s: Bangun!

5 comments:

onie said...

wahhhhhhhh.....nak baca la sat :))

Iffah Afeefah said...

Erm smela kite

xpe2 same2ingt mngingti

Iffah Afeefah said...
This comment has been removed by the author.
:: Cik Nur :: said...

kalau rindu, kita imbas kembali..sebab segala kenangan yg ada dalam memori minda, tidak pernah luput...

teruskan berblogging ye.. :)_

Eza Boom Boom said...

rindu takkan hilang selagi kenangan menggambit kalbu. ;). Luahan rasa jangan dipendam. ^^