Pengikut

Monday, February 6, 2012

Cik Sibuk!

Assalamualaikum warahmatullah..

Dia bukan penyibuk, tapi dia memang sibuk. Dia seorang ibu yang bekerja. Kalau aku tak silap, dia juga sedang menyambung pelajaran. Mungkin sebab tu lah dia sangat sibuk.

Ini hadiah aku untuk dia. Dia pernah mintak masa aku buat doodle iffah.


Cik Sibuk yang sibuk

(Kalau maklumat saya salah maaf ye?)

Trench coat - lambang wanita bekerjaya
Sudip? (Tak tau bahasa Melayu dia la. Bahasa Jawa panggil 'solet') + kasut comel + baju tidur (oops) - lambang seorang suri rumah.
Pemerah pipi - seorang isteri (kena la comel2 kan, dah ada suami)
Buku - masih study
Riak muka - sebab dia sibuk, jadi banyak benda dia nak fikir.
Latar belakang - seolah bergerak pantas - busy la katakan.


Semoga lepas ni, Cik Sibuk dah tak sibuk sangat lagi ye?

p/s: Ramainya orang beri nasihat dan kata-kata semangat. Aku sangat-sangat berterima kasih. T_T

6 comments:

Zehan Ilyana said...

whoa..comelnya! :DD
dia pnya sliper sangat comel..hehehe

sea_lavender said...

wah terbaik la~ buat utk sea_lavender la hehe =D

Cik Sibuk said...

waheyyyyy...terharu gue..timakasih..hoho

eksitednyeee..okeh nak kena google belajar camne nak letak gamba tu/link kan ke lam sidebar belog ai..hihihiii

Cik Sibuk said...

ha punya la teruja dah siap taruk kat sidebar & jugak update letak dekat page..

http://ciksibuk.blogspot.com.au/p/siapa-cik-sibuk.html

Unknown said...

Kreatifnye laaaa
hbt la
kgum sat

Unknown said...

comel! kreatif! awesome! ;) Senyum je Eza tengok dudel nii ;)