Pengikut

Monday, February 13, 2012

Ben Ashaari: Jom Baca Blog Aku~

Assalamualaikum warahmatullah.

Hari ni, nak join segmen blogger famous Ben Ashaari.

(dah berapa kali letak header asyik hang je laptop. Boleh ke mintak pengecualian? dari petang tadi nih.)

Aku selalu tertinggal segmen beliau, malah tak yakin nak join segmen beliau. Haha.

Beliau mintak peserta beritahu kenapa kena baca blog yang dimiliki. Meh nak gitau.

Blog aku:

1. InsyaAllah, sedaya upaya aku cuba bebaskan dari gosip-gosip hangat. Tapi, kalau isu semasa mungkin aku akan sentuh sikit.

2. Blog aku ada doodle yang walaupun tak comel sangat, tapi, boleh la. Bila aku ada idea dan rajin, aku akan buat entry doodle.

3. Pengunjung setia berpeluang nak dapat doodle menarik dari aku. Tak mesti mintak dapat. InsyaAllah, ada idea dan kelapangan aku buat. Ni contoh entry aku buat doodle kat orang.

1. Cik Iffa
2. Miss M
3. Cik Eza
4. Cik Sibuk

4. Datang je la baca. Blog aku ringan je tau. Tak payah tunggu loading lama. Untuk yang minat berkarya, boleh baca karya aku jugak. :) Karya aku.

5. Gambar-gambar pun ada je. Walaupun tak seberseni photographer professional, tak rugi kot tengok. haha.

Ok, dah lebih panjang lebar. Selamat membaca!

p/s: Bak kata aku, kisah aku, hal aku, mungkin pengajaran untuk kamu dan kamu. :)

Dah 19ratus kali aku bukak tutup web page. Asyik hang je. Letak gambar header en. Ben je hang. So, aku nak post dulu, kemudian baru letak header, tak pe kan? Huhu.

19 comments:

Unknown said...

hehe blog y best

rugi tak bace

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..pndai berdoddle ea..beshnya..

Zehan Ilyana said...

blog yg sempoi n santai..:D
n doodle2 yg sgt comel..:DDD

Eyqa Hasnan said...

eyqa follow :) eyqa dtg dr sgmen yg sama :)

http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Unknown said...

follow segment BA . .
salam singgah ^^
singgah blog kite if rajin . .
saya dah sertai tapak awak ^^
followa alik eak . .

http://gadisbengang.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Syamira said...

singgah sini dr segmen yg same ^^
jom singgah blik :D

http://syamirayahya.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

karmilaillang said...

singgh cni lagi, tambah ilmu =)

http://anugerahcinta86.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Umi Azureen said...

HAi, salam perkenalan!
Datang dari segemen yang sama, jum singgah cik Lily pulak~

Eima Ari said...

Salam Perkenalan..

Dari belog Abg Ben..;)

Nadiah said...

dari segmen yg sama...dah follow awak..folow saya ye...tq

dya nasir said...

singgah dari segmen yg sama..
http://yayabunga.blogspot.com/2012/02/segmen-jom-baca-blog-aku.html

doodle tu comel sgt.. dya xreti nk wat doodle ni..

dwatyKNY said...

singgah baca...

CikPuan FiDa said...

dari segmen yang sama ^_^ nice blog..follow blog nih..


http://hatinufid.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Azhafizah MN said...

Salam perkenalan dari Sihatimerahjambu.

-Dari segmen yang sama
azhafizah.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

kis said...

sama segmen
follow blog awk yg sempoi ni..

http://merpatipurple-kis.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

EkaTikah said...

hai hai hai. singgah sini dari segmen yg same.. salam perkenalan...hehe :))

#Happy berblogging

Anonymous said...

nice blog. follow awk :) singgala my blog.

9n0L4 said...

dari blog BA terus lepak sini & follow juge. lucky no 242. hee. ;)

farizafairuz.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Unknown said...

Salam perkenalan :) Myu singgah dari segmen yang sama ;)