Pengikut

Thursday, September 1, 2011

Bila mereka datang~

Assalamualaikum

Baru je kawan aku dua orang balik. Lama sungguh la kalau diorang berdua yang datang. Entah dari mana kitorang cerita sampai ke mana. Nasib la aku ada dua kawan ni yang selalu datang raya ke rumah. Harapkan aku yang tak tau naik apa-apa selain basikal  ni payah la.

Mula cuma cerita pasal study, pasal kerja, lepas tu entah masuk bab segala macam hal dunia dan macam-macam lagi lah. Kawan aku yang sorang ni dah kerja kat bahagian pengguna-pengguna ni. So, cerita dia tentang tu lah. Sorang lagi pulak student medic, maka, aku dengan dia tak habis-habis hal pesakit, hospital, doktor, jururawat.

Dah tiga orang ni jumpa, kecoh dan berjela la cerita. Huhu. Diorang ada reunion macam biasa Sabtu ni, dan aku macam biasalah, mana ada kenderaan dan sekarang pun aku dah kerja. Patah kaki la aku.

Kalau tak mengenag dah pukul 2 lebih, Zohor pun belum lagi, tak balik agaknya budak-budak tu sampai petang. Bila lah aku pulak nak ganti jalan ke rumah diorang? Ape lah aku ni.

No comments: