Pengikut

Tuesday, August 2, 2011

Pengesahan Konvokesyen

Alhamdulillah..

InsyaAllah bulan 9 ni aku akan berjaya mencapai impian nak menyarung jubah konvokesyen. Dah lama aku idam-idamkan. Cuma arwah abah tak berkesempatan nak tengok.

Baru je aku sahkan kehadiran aku- insyaAllah. Bila dah dapat surat nanti- dah dapat gaji, aku nak beli kasut sebenarnya. Tak tahu lah nak pakai kasut macam mana. Jijah hari tu bukan pakai kasut sarung, tapi dia pakai kasut high heel baru la jubah bersaiz S tu tak cecah lantai. Aku?? Alamak.

Susah jugak nak uruskan konvokesyen ni. Nasib la buat masa ni abang aku cuti panjang. - tapi menyebabkan income kurang- senang sikit nak ke sana ke sini.

Dah la konvokesyen seminggu sebelum abang aku no-4 nikah. Tak kisahlah. Janji boleh grad, dapat kerja nurse- aku dah bersyukur.

Doakan aku cepat dapat kerja nurse. Amiin.

No comments: